5-3

Det var segersiffrorna för Bajen igår mot Gif Sundsvall. =). Alla var glada och stämningen var på topp!

Idag är det jobb som gäller till 18.30, sen gärnet iväg till gymmet för att träna. Vet inte om jag ska gå på pilatespasset idag, kanske bara ska gå lite på maskinerna. Får se sen hur pigg man är...

I helgen ska vi fixa med tomten om vi hinner få hem utfyllning. Sen ska vi så gräs där. Patrik ska hjälpa Fredrik, så jag och Fabian åker nog till henkan och leker ute i parken om det är fint väder. Denise ska ju på "fylleresa" till Frankfurt med sitt jobb i helgen.

Det ska bli så skönt när vi är färdiga med det vi har tänkt att göra på tomten. Till huset står ny ytterdörr och ny altandörr på inköpslistan. Sen är det inget mer vi behöver göra vad jag vet nu...

Jag är trött idag... Men det blir nog bättre senare på dan, än så länge är det ju tidigt (9.30). Ska lösa av Suz på telefonen nu.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0