God morgon

När ska solen komma tillbaka? Så jobbigt att gå upp på morgonen när det är så här grått ute =(. Precis när väckarklockan ringde blev jag sliten ur min sköna dröm, där jag försov mig och tyckte att det var så skönt... Visste att dom skulle klara sig utan mig ett par timmar på jobbet *ler*. Ja, sjuka drömmar kan man ha.

Jag kunde inte gå tidigare igår. Maria hade jätte mycket i plugget... Men vi hann med fästingsprutan iallafall. Sen åkte vi till Pullan och Patrik och fikade. Jag var trött, så jag var nog inget roligt sällskap. Ikväll ska vi dit på middag. Patrik ska göra kalops, sååå gott. Men det får inte bli så sent ikväll. Imorgon är det jobb från 9- 21, så det gäller att vara hyffsat pigg...

Jag ska röka och dricka upp min latte innan jag ska öppna kassan...

*slängpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0