Längesen...

Det var ett bra tag sen jag skrev.

Kryssningen var bra och killarna skötte sig kanon =). Vi hade jätte mysigt!


I hegen har vi mest umgåts med Denise och Patrik. Fabian fyllde 2 år i söndags... Att tiden går så fort?!

Vi har fortfarande semester. Fredrik börjar jobba på Torsdag och jag på Måndag =). Jätte skönt...

Igår var vi hos Maria och Pata ocg såg när Hammarby "håvade" in 3 poäng, genom självmål av Ljungskile. Dom bjöd på grillade hamburgare till middag...

Idag ska vi ta fästingspruta, tror jag. Kom på att sist vi tog det fick jag ju ont i muskeln, och jag ska träna ikväll, så jag vet inte om vi ska vänta till imorgon.

Har köpt utemöbler förra veckan, vet inte om jag skrev det. Här kommer iallafall en bild:

image44

Det är typ det iallafall. Det är för 6 personer, men man kan dra ut till 8 pers, 10 pers om man sitter på kortändorna oxå. Vi köpte 2 "relax"-stolar oxå:

image45

Två svarta tog vi...

Fredrik har fixat frukost nu, så vi ska äta nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0