Mer än en vecka sen...

Ja, det är över en vecka sen jag skrev... Tiden bara springer iväg.

I Fredags hade vi det jätte mysigt hos Daniel och Micke, käkade tacos och spelade kort...

I Lördags röjjde vi (dom) massor på tomten. Denise, Patrik, Fredrik och hans pappa slet ordentligt, Dennis hjälpte oxå till lite... Tack! Det börjar bli så fint nu =)... Sen hade jag sexparty här på kvällen med lite vänner. Det var kul, synd bara att det går så mycket pengar ;).

I Söndags firade vi Fredrik med kaffe och tårta. Även då gick några ut och fixade lite på tomten. Sen åkte jag, Fredrik, mamma, Sören, Eva, Harri och deras barn till Malmgrenska i Hammarbyhöjden och åt middag =).

Måndag var jag i stan och fikade och satt i solen hela dan med Veronica. Sen grillade jag och Fredrik och sen åkte vi upp till Denise och Patrik och bjöd dom på tårtan som blev kvar i Söndags. Det var ju Måndags som älsklingens riktiga födelsedag var...

Igår var jag och mamma och färgade ögonfransarna och vaxade ögonbrynen på dan. På kvällen tränade jag med Denise och 2 jobbarkompisar till henne.

Idag ska jag och mamma åka med mormor till läkaren. Dom ska röntga hennes hjärta...
Kl 14.30 ska jag hämta Andreas i skolan, sen ska vi hämta Yoel (kompis till Andreas), och sen hem och börja fixa med middagen. Det blir grillad kycklingfilé och potatisklyftor. Sen är det ju fotboll ikväll... Bajen- Elfsborg... Efter det ska vi bara kasta av Yoel hemma hos sig och sen hit och direkt ner i sängen. Andreas ska ha prao imorgon och på fredag, och har då valt att åka med sin kära morbror i lastbilen...

Hinner väll skriva nåt innan helgen?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0