Skandal, skandal, en domare skandal

Ja, domaren var verkligen skandal igår... Han gav AIK ett mål genom en straff *suck*. Men Hammarby spelade ju faktiskt till sig sitt mål, vilket AIK alltså slapp. Det var kul på matchen. Synd bara att regnet öste ner. Malin var med och hon kan nog bli en riktig klackbrud ;).

Vi hittade ingen bra ytterdörr eller altandörr i helgen. Men Fredrik ska köpa en idag =)...

Veckan ser ut så här:

Idag: Jobba och sen hem och slappa bara.

Onsdag: Jobba och sen inte göra nåt tror jag.

Torsdag: Handla på dan och sen fotboll, Bajen- Helsingborg.

Fredag: På dan skulle jag verkligen behöva städa hemma, men jag vet ju hur det brukar sluta :S. På kvällen ska vi hem till pojkarna (Daniel och Micke) och äta tacos. Sen är jag rätt övertygad om att det blir kortspel =).

Lördag: Fredrik och hans pappa ska fälla massa träd, och jag ska väll röjja lite på tomten. På kvällen ska jag ha sexparty hemma hos oss. Emelie (från jobbet) kommer och håller i det. Ska bli skit kul. Fredrik får bosätta sig hos Patrik så länge...

Söndag: Fika hemma hos oss kl 14.00 för Fredrik som fyller år på Måndag. Och självklart kommer matchen, Kalmar- Bajen visas i bakgrunden på tv:n...

Vad ska ni hitta på i veckan?

Pusseli puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0