Snart hemgång

Om typ 2, 5 timmar får vi gå hem. Har tröttnat på det här stället nu. Finns inget att göra, och allt på internet har jag redan kollat... Men men, glada miner =)! Det är ju fredag. Hela 2 dagars ledighet.

Imorgon ska vi åka och kolla på en ny ytterdörr, och altandörr om vi hittar nån... Åh, vad kul! Jag vill så gärna ha nya dörrar, så jag hoppas vi hittar nåt som vi båda gillar. Tror vi redan har bestämt oss för en. Får se om dom har den hemma, eller kan beställa den. På kvällen kommer Jyri, Kattis, Patrik och Fabian på middag. Blir grillat... Kattis pratade om att hon skulle fixa efterrätt. Hoppas hon gör tiramisu, den är helt underbar!
På söndag ska vi ut och äta med mormor, det är ju hennes dag då. Sen blir det tårta och kaffe hos henne... Mysigt!

Jaha, får väll hitta nåt skojjigt spel på nätet som jag kan spela sista stunden...

Ha en kanon helg allihopa!

Puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0