Söndag

Godmorgon (eller goddag).

Har precis gått upp, Fredrik ska nog sova ett tag till. Snurrar fortfarande i huvudet på honom =S. Jaja, vi hade ju iallafall kul igår.
Lite polare kom hit runt 19-tiden. Vi började lite lugnt med vin/öl och smörgåstårta. Sen kaffe och baileys/whiskey. Efter det typ fick vi för oss att åka till Eddy´s i orminge centrum. Micke körde två vändor i deras hyrbil. Jätte trist där, typ inga människor alls. Träffade Blomman och Bobo där. Sen drog vi in till stan, till Kleins, och mötte upp Malin. Pratade med Leif, min morbror som står i dörren där. Han packade in hela gänget i sin "lilla" bil och åkte ner till Patricia när han slutade kl 3. Vi slapp stå i kö, och ingen behövde betala =). Kvart i fem, tror jag, rörde vi oss hemmåt. Då var det bara jag, Fredrik, Denise, Patrik och Alex kvar. Dom andra droppade av lite då och då. Leif var snäll och körde hem oss... Nu, snart, är det städning som gäller för mig. Ser hemskt ut med alla glas och flaskor på bordet...

Annars i veckan har ju Andreas varit här. Det gick jätte bra. Är mysigt att ha honom här, även Markus när han är med...

Jag ska äta lite yoghurt med hallon nu och stoppa i mig en alvedon tror jag.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0