*suck*

Vilket hemskt väder. Jag som trodde att våren var här på allvar. Men det är klart, det blir ju alltid något bakslag när man minst anar det. Faan, säger jag bara. Vill ha sol.

Idag åkte jag med Fredrik till jobbet. Han ville inte att jag skulle köra med sommardäck om det skulle vara halt eller om det blir halt under dan... Så jag fick gå upp 1 timme tidigare... Det känns ordentligt att "torska" en timme... Är jätte trött. Ändå somnade jag/vi innan 22 igår.

Idag hoppas jag att jag kan gå 2 timmar tidigare från jobbet, att Maria kan stanna senare. Om hon kan det ska jag åka förbi tatueringsstudion och be om en tid så dom kan fylla i mitt hjärta på handleden. Dom har nämligen missat att fylla i hela. Sen ska vi ta andra fästingsprutan oxå. Mamma har typ tvingat oss och ta dom nu när vi bor i "skogen". Lilla mammsen, hon är så rädd om oss... Fick ett sms av henne imorse att jag skulle köra försiktigt och vara rädd om mig. Hon blev nog lättad när jag sa att jag åker med Fredrik...

Skit väder... Jag vill ha sommar! Vill ställa ut våra nya fina utemöbler och fixa med blommor och sånt på tomten... Vi får hoppas att det här är sista snön nu innan sommaren.

Puss, kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0