bara massa jobb...

Blev ingen lugn helg, ska jobba på söndag med. 10- 16.

Ikväll kommer ju pappa & c/o till oss och äter middag. Min underbara pappa ska göra en tårta och ta med sig. Min pappa är nämligen världens bästa tårtbakare. Gott! Vi ska bjuda på paj (som förra helgen) och sallad. Så enkelt att bara värma på pajjerna.

Nu är jag på jobbet. Massa fulla finnar här som ska på Finland- Ryssland...

Slutar vid 17 idag. Då är det ilfart hem och duscha och fixa hemma för kvällen. Men jag tror att Fredrik fixar det mesta innan jag kommer hem, snäll som han är...

Jag har fått dricks idag på jobbet =). Hela 15 kronor! Inte mycket, men nåt iallafall...

Imorgon ska vi till mormor direkt efter jobbet och äta stek. Gud vad gott det ska bli! Jag blev ju "lurad" på den på min födelsedag, eftersom dom bjöd på mat och fika på puben. Så nu får jag ju både och. =)

Snart, eller om 1 timme, börjar matchen. Då blir det lugnt ett tag innan Sverige- Tjeckien börjar 15.30. Då ska jag passa på att glo lite i affärer en stund.

Ha ha, vet ni vad jag kom på precis?! Jag slutar typ 16. Vi behöver inte sitta kvar sent eftersom "framsidan" sitter här till 21 ikväll, och då får dom ta hockey folket om det kommer några sent.

Ska visa lite intresse för mina kunder nu ;).

Puss och kram från en tjej som känner sig nöjd med livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0