Fredag

Japp, idag är det fredag (igen). Ikväll ska vi göra en trevlig grej, kan inte skriva om den här ännu, men ni får höra imorgon eller nåt. ;)

Imorgon ska vi vara barnvakt till Ea´s älskling Fabian. Ja, det är så han kallar mig. Fråga mig inte varför?! Han ska sova här till på söndag. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på på söndag, men jag tänkte att vi ska hitta på nåt med Fabian på dan iallafall, så Denise och Patrik får passa på att sova.

Allt går bra med katten. Hon sover rätt mycket, fast det är klart, hon är ju en bebis... I Onsdags när jag jobbade långpass, 8- 20, var mamma här med henne. Det var lite för tidigt att lämna henne själv så många timmar. Hon älskade sin mormor =).

Ska spela lite bubblor nu tror jag. Ha det bra allihopa, och trevlig helg!

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0