Gårdagen

Igår kväll hade jag fika för familjen med flera. Jätte trevligt. Blev senare än vad jag hade räknat med, dom åkte väll hem vid halv ett inatt. Vi sjöng sing star =). Vad annars i mitt hus?
Jag fick jätte mycket fina presenter. Tack allihopa! Fick bla en massagedyna som Fredrik inte tyckte att vi skulle köpa för att den var för dyr. Men nu har jag den iallafall, tack! Av Fredrik fick jag en vattenkokare i Siemens- Design av Porsche. Jätte fin!

Ikväll kommer polarna hit. Fredrik har fixat massor här hemma medans jag var och slingade mig och klippte mig. Tack älskling!

Ska börja fixa iordning mig nu. Innan alla kommer ska vi till Denise och Patrik en sväng. Grabbarna ska basta och Denise ska sminka mig...

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0