Helg

Underbart att det är fredag idag. Det blev ett långpass idag oxå. 7.45- 19.30.

Idag ska jag på fotvård+benmassage kl 12.45. Skönt!

Det blev ingen god middag för oss igår. Jag var hungrig, så jag ringde Fredrik och sa att han fick äta nåt och jag köpte McDonald. Men jag fick present när jag kom hem. Jätte fina underkläder... Han är så go min pojkvän. Och det är ju inte så att han går till hm och köper underkläder, nej, han går till nån exlusiv underklädes affär som han har hittat i Hammarby Sjöstad.

Ikväll blir det bara lugnt hemma när jag kommer från jobbet. Får se när Fredrik ska köra flytten imorgon, hoppas det inte är i ottan så han får sova lite. Själv ska jag kolla med Denise om vi ska hitta på nåt imorgon.

Imorgon kväll ska vi ju på schlager kväll och middag hos Daniel och Micke. Ska bli mysigt. Sen på söndag jobbar jag igen. Och sen är den här helgen slut igen *suck*. Fast på måndag ska vi ju hämta lilla tissen. Ska bli hur kul som helst.

Fredrik har tagit ledigt veckan efter påsk, så då är han ledig 13 dagar. Kul! Undrar om vi ska försöka hitta på nåt då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0