Kallt

Det är ju så kallt ute idag... Man blev lite lurad av det fina vädret igår...

Är på jobbet och har varit det sen 7.30. Jobbar ju till 19.30 idag. Hoppas det inte blir nåt jobb imorgon på dan. Orkar inte gå upp så tidigt. Fast samtidigt är det ju bra, för det blir ju lite övertimmar om jag kör hela dan imorgon med.

Jaha allihopa, alla hjärtans dag idag... Ska ni göra nåt speciellt med era nära och kära? Själv hoppas jag på att få en god middag när jag kommer hem av min älskling. Han fick present av mig imorse =). Ett Peak Performance skärp, som han önskade sig, gelehjärtan och ett kort.
Sen har jag köpt ett kort och violgodis till mamma och Sören. Dom gillar båda violer, och just dom finns bara på jam jam. Till mormor har jag köpt en trä elefant, gelehjärtan och ett kort. Fast dom får nog sina grejjer imorgon eller i helgen...

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0