Överraskad

Det blev ingen middag hos mormor igår som jag trodde. Dom hade fixat mat, plankstek, och tårta och kaffe på puben på henkan. Jätte god mat. Var lite skeptisk till deras mat, men det var som sagt jätte gott... Sen fick jag present igen! Förutom maten, tårtan och kaffet fick jag presentkort på fotvård och benmassage, massa lotter och jätte fina blommor i en fin blå vas. Tack! Man kan tro att jag fyllde jämt med tanke på alla fina presenter jag fått...

Fikan med Veronica igår var jätte trevlig. Hon bjöd mig på frukost =).

Sen sa Fredrik att han funderar på att vi ska köpa en katt =). Har så gärna velat ha en ny sen vi avlivade Olivia. En perser som är leveransklar den 16/2 har han hittat på blocket för 5000 kronor. Han ska ringa på den idag så får vi se om den är tingad eller inte. Hoppas vi får den! En liten tjej är det.... Lägger in en bild på Snuttan

image31

Åhh vad jag vill ha henne!

Idag är det jobb fram till 15.30, sen hem ett tag och sen förhoppningsvis åka och titta på katten... Ikväll har Fredrik innebandy, och jag får se om jag ska åka förbi Jessica och ta en fika så länge.

I veckan händer inte så mycket. Imorgon ska jag fika med Malin kl 11 i forum sen jobba 15.30- 19.30. Fredag kväll ska vi till Harri och Eva, Harri fyller år. Lördag jobbar jag 9- 17 typ och sen ska vi ha middag för pappa och ligan. Söndag blir en lugn dag. Fredrik har hockey bockey på kvällen...

Ha det bra allihopa!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0