Sally

Ja, det ovanliga namnet har våran katt fått av oss. Vi tyckte att det var ett lite kul namn =). Ha ha ha. Hon har blivit så stor nu lilla skruttan. Nästan 13½ vecka...

Helgen har sett ut så här:

Fredag: Mamma och jag bjöd ut Anneli på middag, en mindre möhippa. Vi trodde att hennes kompis skulle planera en, men nej. Så då gjorde vi bara nåt litet. Ingen tid att planera nåt större. Men hon var iallafall jätte nöjd.
Fredrik och Sören gick till Sonny och drack öl och spelade biljard med killarna...

Lördag: Lugn förmiddag. Hämtade Fabian på eftermiddagen, åkte hit, lagade middag, åt och sen kollade vi på tv. Jag la honom vid straxt efter 19, och han somna som en ängel. Jyri och Kattis kom förbi typ vid 20 och fikade lite. Däckade vid 22.30 typ...

Söndag: Upp 6.40, prinsen vaknade då =). Fixade iordning oss och drog iväg och käkade frukost och sen till Jyri för att dricka lite kaffe och äta hennes hemmagjorda kakor. En sväng till Bygg- Ole och sen hem och lägga Fabian för att sova lunch. Denise och Patrik kom ner när han hade sovit typ 1½ timme, så då väckte vi honom. Vi åkte till Barnens Hus och ICA Maxi allihopa, och sen åkte vi hem till dom och lagade middag. När jag väll la mig kändes det som jag var döende, sååå trött.

En mysig bild på Fabian och Sally:

image37

Idag är Andreas här, ska sova här tills på Onsdag. Imorgon ska vi hämta Markus oxå.

Vi har varit på IKEA idag med Jyri och Kattis. Tror att Andreas tröttnade rätt fort...

Äntligen hemma och snart får vi dyka ner i sängen =).

P & K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0