Söndag morgon

Japp, klockan är inte ens åtta. Min älskling ligger kvar och snusar i sängen.

Det blev jätte lyckat igårkväll... Alla tyckte om pajjerna och åt massor =). Pappa hade gjort en jätte god tårta oxå. Tack! Min syster hade med sin söta hund, lilla Svea:


image32



Sen när vi precis hade ätit tårta kom Linn förbi en sväng. Trevligt! Vi bestämmde att vi, Fredrik ska köra upp mig till jobbet, ska hämta Linn 9.15. Det är klart hon kan få skjuts när vi ändå börjar samtidigt. Direkt efter jobbet hämtar Fredrik mig och vi åker direkt till mormor. Ska bli gott med stek...

Idag ska grabbarna, Markus och Andreas, med och titta när Fredrik spelar hockey bockey. Kul att träffa dom...

Ska börja göra iordning mig för jobbet nu.

Puss från en trött Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0