Aquaria och bowling

Igår var vi på Aquaria med prinsen. pullan och Patrik. Så här glad var prinsen över att åka dit:

image26

Vi hittade massa fina, roliga fiskar, kolla bara på den här:

image27


Sen satt vi hos dom och kollade på Prison Break, gamla avsnitt. Dom har äntligen kommit på att det är en underbar serie =). Jag ska erkänna att jag sov typ 20 minuter medans dom kollade.

Sen kom Alex och tog hand om Fabian på kvällen för att vi skulle gå ut och äta och gå på bio. Men vi hittade ingen bra film som det fanns biljetter kvar till, så vi åt på Texas Burger i Sickla och bowlade istället. Vi bokade bowling i Sickla kl 21, så efter maten våldgästade vi Daniel och Micke och drack kaffe. Sen fick vi med oss odm på bowlingen oxå =). Trevligt. Vi körde två serier var, och som vanligt förlorade jag. Nån måste ju göra det oxå.

Idag ska vi åka på resemässan vid 16 med Micke. Sen åker Daniel med oss hem vid 18, så ska dom bjuda oss på tacos. Smaskens!
På dan kommer Fredriks föräldrar hit tror jag.

Daniel ska boka en ny resa till oss idag (om det finns kvar). Till Bulgarien i början på Juni. Jätte billigt! 4-sjärningt hotell med halvpension för 7100:-. Ja, för oss båda asså... Men då blir det inget Rhodos.

Jag och älskling igårkväll på restaurangen:

image28

Det ska tilläggas att vi inte hade en tanke på att vi båda hade randiga tröjjor...

Pullan och Patrik:

image29

Ska städa lite här hemma nu...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0