God morgon

Vad less man blir när man vaknar tidigt bara för att man får sova hur länge som helst... =(

Blev ingen handling på Maxi igår, eller vi var där, men dom hade inte pajjerna som jag ska köpa till på lördag. Får hoppas att dom gör det idag.

Vi åkte förbi Veronika igår kväll, efter Fredriks innebandy. Hon fyllde år, 21 år. Det var trevligt, och vi blev kvar längre än vad vi trodde =).

Idag ska jag och mamma åka till Csilla och vaxa ögonbrynen och färga ögonfransarna. Får se om jag kanske hoppar över fransarna, tycker att jag tappar så mycket fransar när jag har färgat dom?! Och direkt efter det gasar vi järnet till Maxi för att se om mina pajjer finns idag. Måste för övrigt handla massor...

Nu blir det en dusch och sen åka upp till mamma...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0