Helgen

har varit bra. I fredags var jag och älsklingen och käkade middag hos Ronja. Sen åkte vi till Veronika (kusin). Hon och jag hällde i oss lite(?) vin och stack sen till Bowlers i Sickla där min syrra var med massa polare. Dött där, så vi fick för oss att åka till Eddy´s i Orminge. Jippi (ironi)! Men vi satt där till 2 när dom stängde och sen åkte vi hem... Det var faktiskt en jätte trevlig kväll.

Igår hämtade vi Daniel och Micke vid 11, för att sen åka förbi Sickla och köpa ett nytt kylskåp/frys. Jätte fint! Jag fick det jag ville iallafall =). Sen åkte vi hit och spelade massa kort. Vi spelar om pengar som vi lägger i en gemensam spargris som vi sen ska hitta på nåt kul för. Vi åt en jätte god 3-rätters middag. Fredrik fixade förätten: Toast Skagen, Daniel och Micke gjorde varmrätten: "Knyten" med potatisklyftor och grönpepparsås, och jag gjorde efterrätten: Vit chokladmousse med hallon. Den blev faktiskt jätte god, första gången jag gjorde den. Sen spelade vi kort tills det var dax och sova. Dom sov kvar här...

Idag började vi med en jätte god frukost, som älskling fixade. Sen blev det lite kortspel innan vi stack iväg till IKEA. Köpte inte så mycket där, var ju där i fredags. Fast det är konstigt, även fast man inte ska ha nåt så gick det typ 550:- där. Vi stack sen ner till Sickla och dom köpte en tvättmaskin och torktumlare. Åkte sen hem till dom och käkade middag, Grekiskt från Athena kolgrill i Hammarby Sjöstad. Gott! Spelade självklart lite mer kort =). Fredrik och jag stack till Nacka IP straxt efter 19, han spelade Hockey Bockey. Tyvärr vann dom inte, spelade lika.

Ska hoppa ner i sängen nu, ska bara lägga in en bild på min goda efterrätt här =).
image14


Och en bild på min älskling kommer nu oxå. Älskar dig mest över allt!

image15


Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0