Ikea (igen)

Mamma och jag stannade på ikea igår när vi var på väg till Csilla. Köpte lite gångjärn och dörrdämpare till köket. Fredrik fick två påsar med dämpare av Magnus(Veronikas tilltänkte), och då fick jag åka och köpa det till resten av köket oxå.

Efter Csilla var det shopping på Maxi. 1500:- en timme senare åkte jag hem. Fixase lite middag, och sen kom Denise och fikade. Vi pratade lite om Bulgarien, dom har ju oxå bokat en resa samtidigt som oss. Så nu lutar det nog åt Bulgarien =). Då blir det inge Rhodos eller Thailand. Men en kortare (1 vecka) resa i vinter till typ kanarieöarna kan jag nog lyckas lura Fredrik till ;). Nä, skämt åsido. Men jag hoppas att vi kan dra en vecka i vinter iallafall... Sen åkte vi till Nacka IP för att Fredrik skulle spela hockey bockey kl 21.45. Svinkallt, och jag ångrade mig ganska fort att jag hade åkt med. Men när matchen väl drog igång så var det faktiskt rätt spännande.

Ska åka upp till mormor och äta frukost nu, sen till jobbet.

P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0