Orolig...

Idag fick jag, mamma och mormor åka till veterinären med Chicco. Han haltar och har gjort i typ 1 vecka. Han är ju så gammal, så jag var riktigt rädd för domen. Men det var ingen fara, ett ledband eller korsband i benet som är vaj. Han fick medicin som han ska äta i 10 dagar, och sen är han förhoppningsvis frisk igen =).

Annars har det inte hänt så mycket idag. Var hos mormor och käkade lunch och fikade lite. Var i forum en sväng. Sprang på Wanja (kusin) där, så vi gick runt lite. Köpte ett par skor till Fredrik(som inte var nå bra, så dom ska återlämnas imorgon), ett satinlakan och en tröja till mormor som hon bad mig köpa om den fanns. Sen åkte jag hem.

Ikväll ska vi kanske till Pullan(Denise- kusinen) och Patrik och fika kanske. Får se lite senare.

Lite jobbigt här hemma idag, för vi kan inte spola vatten =(. Det läcker i källaren då. Det kommer en polare till Patrik hit och kollar sen.

Ska gå och slappa i soffan en stund nu.

Pussen o kramen

image18

Min lilla prins Chicco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0