pigg och glad...

Nja, inte riktigt. Men glad är jag iallafall...

Är på jobbet. Jobbar till 11.30, sen ska jag till mormor och äta lunch och fika lite. Börjar jobba igen 15.30, och jobbar till 19.30. Känns skönt med ett litet break mellan passen.

Igår var jag och mamma i Sickla en sväng. Jag hittade typ ingenting, medans mamma shoppade loss.
Sen var jag och Fredrik på kalas hos Markus, hans systerson. Det var trevligt. Innan det böt vi vinterdäck på bilen och tog en fika hos syrran, Ronja.

Igår fick vi inbjudan till Fredriks systers bröllop den 1/3. Ska bli mysigt. Sen är det ju bröllop i December oxå, min morbror och Malin.

Ska fixa här och gå och röka innan vi ska öppna.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0