*boring*

Har så tråkigt på jobbet. Finns typ ingenting att göra...

Det ringer =).

En kund som frågade om Lou Reed konserten...

Så, vad har hänt hittills den här veckan då?

Måndag:
Jobb 7.45-16.15
Middag med mormor på Malmgrenska och sen fotboll Bajen- Norrköping.
Vi fick biljetter på hedersläktaren =). Kanon platser. Fixade 3 autografer till Andreas, från Rami, Sulan och
Paulinho. Han blev jätte glad...

Tisdag (igår):
Jobb 8.30- 16.30
Emma och Danne bjöd på pizza till middag. Sen var jag, mormor, Emma och hennes barn i parken och
drack kaffe.
Jag och Fredrik drack kaffe en snabbis hemma hos hans syster och Sonny oxå innan vi åkte hem.

Idag (Onsdag):
Jobb 7.45- 16.15.
Middag hos Jyri och Kattis. Sen ska vi åka till Håkans grav. Igår var det 3 år sen han tog livet av sig.
Tiden går så sjukt fort. Saknar dig Håkan!
Jag måste förbi Sickla oxå och lämna in min nya mobil, knapparna har spruckit *suck*. Och så tror jag att
jag ska köpa nintendo wii.

Resten av veckan hoppas jag att det bara blir lugnt hemma efter jobbet... På lördag ska jag tvätta kl 10 på henkan och sen kommer Daniel till oss och äter middag. Grillat och vin =).
Söndag ska jag och Daniel till Leif och Malin och planera bröllopet. Blev inget i Söndags, för Malin hade feber...

Nästa vecka är sista veckan innan semester... Jag lääängtar!

Just det. Min älskling har sagt upp sig och börjar på nytt jobb dagen efter att vi kommer hem från Rhodos. Så vi har bara en vecka hemma och en vecka på Rhodos tillsammans. Tråkigt att vi inte har mer semester tillsammans. Men men, vad ska man göra? Det är bara att gilla läget...

Jag är hungrig redan nu, och klockan är bara 10.10. Lunch om typ 1 timme med andra ord...

Jag känner mig pigg och nöjd med livet idag =).

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0