dålig...

...på att uppdatera min blogg under smestern.

Har det iallafall underbart. Och vilket härligt väder! Finns det nåt att klaga på så skulle det väll va att det kanske är nån (några) grader för varmt. Men det gör inget, hellre det än kyla.

Idag har jag och Daniel fixat ihop sånghäftet till bröllopet, nu ska det bara skrivas ut och kopieras.

Annars händer det inte så mycket... Har varit på henkan ganska mycket och suttit i parken med Emma, mormor, Gisela, mamma m.fl.

Ikväll ska jag och Denise åka till Suzanne och bli fina i håret...

På fredag ska jag och Malin på vår efterlängtade spa-dag. Ska bli så skönt.

På lördag är vi bjudna på party till Jyri och Kattis. Ska bli trevligt.

På söndag ska vi vara på kyrkogården kl 14. Morfars 75-års dag. Känns fortfarande lika jobbigt att åka dit. Saknar honom något sjukt mycket...

Sen är det fotboll. Mormor ska med, så vi sitter på södra. Får se om det blir hedersläktaren eller vanliga platser.

Nä, nu ska jag lägga mig på soffan innan Denise ringer...

Puss från semesterfiraren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0