Helgen...

Ja, helgen har varit bra. Önskar bara att jag hade sovit lite mer...

I Fredags var Jyri och Kattis här. Vi grillade oxfilé, tomathalvor och baconinlindad sparris. Vi åt potatisklyftor till. Jätte gott...

Vi spelade mitt nya wii =).







Ja, typ så såg våran fredag ut...

Igår var Daniel här och åt. Vi grillade igen. Quorn till Daniel, oxfilé till oss. Tomathalvor och sparris. Potatisklyftor och gratäng...
Sen tittade Stefan förbi, en polare till Daniel. Dom spelade fia med hutt... Och sen blev det lite wii...










Idag ska vi till pappa och Anneli och äta tårta. Pappa fyllde år i Fredags. Sen ska jag och Daniel till Leif och Malin och planera lite bröllop, det blev ju ingen förra helgen. Vi har iallafall kommit en bit på vägen med bröllopsplaneringen, vi fixade lite igår...
Sen ska jag och älskling äta middag ute nån stans...

Nu är frukosten serverad.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0