Snart...

"Bara" 6 timmar kvar till min efterlängtade semester! Ska bli så skönt...

Första semesterveckan är så gott som fullplanerad...

Mån:Besikta bilen. Sen stan med mormor och Emma. Vi ska försöka hitta några kläder till bröllopet.

Tis: Globen med leif och Malin. Sen DN- galan med mormor och Fredrik.

Ons: Iväg med mamma.

Tors: Kanske träffa Veronica.

Fredag: LEDIG!

Lördag: Äta middag på puben med massa folk, för Emma fyller år på Söndag.

Söndag: LEDIG!

Imorgon ska jag tvätta, sen till Leif och Malin med Daniel. På kvällen kommer Fredriks föräldrar till oss på middag. På söndag ska jag sova lääänge. Sen på kvällen ska vi på fotboll. Jag har fått biljetter på hedersläktaren till mig och mormor.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0