Dålig på att uppdatera

Ja, jag är ju värdelös på att uppdatera min kära blogg... Fast det kanske inte ens är nån som läser den?! Så då gör det ju inget...

Jag överlevde Torsdagen på jobbet. Sen gasade jag hem och mös med mamma, fredrik och sören. Dom sov kvar hos oss.

I Fredags, midsommarafton, åt vi en god lunch hos Denise och Patrik. Sill och potatis för Fredrik, som är den enda av oss som äter sill. Vi andra åt räkmackor =). Efter det packade vi ihop vin, öl och festis (till Fabian) och gick till Myrsjön. Där var det riktigt midsommarfirande med dans runt stången... Vi satt väll där 2 ½ timme eller nåt och gick sen tillbaka till Denise och Patrik. När vi kom hem skulle jag och Denise kolla på ARN- Tempelriddaren, men båda två somna, skönt. Sen grillade vi, Kenta och Alex kom oxå under eftermiddagen. Killarna hoppade sen ner i badet, och vi satt i hammocken och mös...


I Lördags gjorde vi inte så mycket. Var med Denise och Patrik på Coop och handlade lite. Denise och jag skulle försöka oss på ARN- Tempelriddaren igen, men somnade... Konstigt, för filmen är ju jätte bra... Vi grillade och sen badade killarna igen.

Igår var vi i Sickla och köpte lite grejjer hem. Denise och Patrik åkte med... Dom bjöd på spaghetti och köttfärssås till middag. Sen badade vi hela familjen, jag, Fredrik, Denise, Patrik och Fabian.


Kanske ska säga det, badet är ett bubbelbad som dom har ute på sin altan, jätte mysigt...

Ikväll ska vi på kalas =). Patrik fyller år! Grattis!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0