Helt slut

Idag känner jag mig på gränsen till döende, vet inte vad jag har gjort, men jag är så trött...

Igår, direkt efter jobbet, åkte jag till Daniel och hjälpte honom att flytta. Fredrik kom typ 1 timme efter med sin lastbil, så då packade dom in allt där. Vi åkte till hans nya lägenhet, jätte fin. Dom packade ur och upp allt. Jag hjälpte faktiskt till lite... Sen åt vi en stressig middag på Malmgrenska, Fredrik och jag. Efter det hjärnet upp till Henkan för att fira Sören. Det var massa folk ute, ja dom satt ute, hade grillat. Det var jätte trevligt. Vuxna som barn... Så mysigt när man är ute så där, och även alla ungar är med. Fredrik och jag drog väll straxt före 12 nån gång. Jag ska försöka förstå hur man lägger in mobilbilderna på datorn, då ska ni få se. Min knasiga morbror såg ut som nån som rymt från dårhuset, ha ha ha... Ja, ni ska få se så fort jag får in bilderna...




Ska börja röra mig upp mot jobbet nu... Vill INTE jobba idag...!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0