Kanonhelg

Vi har haft en helt underbar helg på Åland. Vilket läge... Bodde precis vid vattnet, inga grannar man såg och underbart väder... Jag ska lägga in bilder så fort F har kopplat in kameragrejjen igen. Jag vet inte hur man gör =S. Vi har inte gjort så mycket mer än att njuta. Åkt lite båt, svalkat oss i vattnet, bastat och grillat, det är typ det vi har gjort...

Idag är jag ledig =). Ska fixa naglarna nu, 9.30, sen ska jag till Denise. Vi ska åka ner till Sickla. Jag måste reklamera ett par skor jag har köpt. Ett par svarta tygskor från Fred Perry.Sulan börjar lossna. Jag har redan reklamerat ett par som det hände exakt likadant med efter en gång jag använde dom. Nu fick jag åka ut till Farsta och köpa dom nya, Sickla hade inte min storlek... Men samma sak händer igen *suck*. Nu blir det inga nya, vilket är synd, för jag gillar dom jätte mycket...

Resten av veckan består av jobb... Typ 8,30- 21 tis, ons, tors och fre. Ledig lördag, då är det dop som gäller. Sen jobb på söndag 8- 17.30.

Ska börja fixa iordning mig nu...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska på Kylie på onsdag. Kanske ses då. :)



Kram



M

2008-06-10 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0