Skojjig kväll

Ja, vilken rolig kväll vi hade igår... Linn var förbi här på jobbet och hälsade på. Faan vad man saknar den bruden. Vi hade så himla kul här. Imorse var jag t.o.m peppad att gå till jobbet =), fast det inte blev så många timmars sömn.

Fredag igen då... Händer väll inte så mycket. Idag jobbar jag till 23.30, sen vill jag nog bara hem och sova... Imorgon ska vi kolla på utemöbler till altanen. Rottingmöbler... Sen ska vi på dop. Vilda och Lucas ska döpas kl 14. Efter det ska vi ta medm in bebis, Sally (katten) hem och kolla på fotboll. Jyri och Kattis kommer förbi oxå. Söndag jobbar jag mellan 8 och 17.30. Fredrik kör mig till jobbet, och hämtar mig, för vi ska till Malmgrenska och äta middag...

Jag är ledig nästa vecka, nästan hela veckan. Ska jobba på torsdag 8.30- 21...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0