Bajen- Tps Åbo

Har precis kommit hem efter att ha sett Bajen torska med 1-2 mot Tps Åbo på Söderstadion =(. Men vi hade kul iallafall.

Nu är grabbarna här. Fredrik spelar tv-spel med dom för fulla muggar. Själv börjar jag bli trött... Som vanligt när klockan har passerat 21.30. Ha ha ha, jag har blivit en riktigt kvällstrött människa. Vaknar av mig själv varje morgon runt 7. Det känns lite jobbigt nu när vi har ledigt.

Imorgon bär det av på kryssning till Mariehamn med Ms Cinderella kl 18.00. Ska bli jätte kul, och killarna ser fram emot det. På dan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på?! Vi ska iallafall äta våfflor till lunch, så långt har vi kommit i planeringen. Vet att det är våffeldagen idag, och vi skulle ha ätit det idag till lunch, men vi gick på kina restaurang istället. Sen grillade vi fläskfilé till middag. Alla tyckte maten var god =). Ronja har varit här och käkat med oss, och åkte oxå med på fotbollen. Vi skratta så mycket när vi kolla på fotboll. Vi prata om att Ronja skulle ta med sig ett ihopfällbart bord där det sitter fast stolar (vet ni vad jag menar?), duk, ljus, vas+blommor och champagne. Ha ha ha! Ja, ja, det låter inte alls så kul nu när jag skriver det här. Men det var riktigt roligt. Jag kan verkligen se Ronja där framför mig *skratt*... Ni hajjar nog inte riktigt det roliga, men hade ni varit med och känt min syster hade ni förstått oss...

Ska vara lite trevlig med mina pojkar nu.

Puss och go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0