deprimerande

Det här hemska vädret gör en ju deprimerad. Blää!

Sitter på jobbet och är så himla trött. Suz har fått ett av sina ryck idag. Hon bara satt här och skrattade, så vi var tvugna att gå in i centrum en sväng. Ha ha ha...

Ikväll ska jag hoppa över träningen. Har ont i muskeln i vänster arm efter fästingvaccinet igår. Ska köra Body Pump imorgon istället hade jag tänkt. Veronika ska åka med och jag hoppas på att få med mig Pullan oxå. Kan ju va kul att pröva nåt annat förutom pilates, även om jag gillar det jätte mycket.

På Tisdag ska vi lämna Sally hos mamma och grabbarna (Markus och Andreas) ska komma hem till oss och stanna till på Fredag tror jag. På Onsdag åker vi på kryssning med Cinderella. Ska bli jätte mysigt. Jag hoppas på fint väder hela veckan så vi kan röja lite på tomten oxå. Fredrik är ledig 1½ vecka from fredag, så även jag har sett till att ha ledigt då...

Faan, vad man får huvudvärk här på jobbet...

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0