fredag...

Japp, så skönt!

Igår fick mormor komma hem. Dom misstänker att hon haft en liten propp som kroppen själv tog hand om.

Jag fick tatueringstid oxå. Idag kl 18. Jätte kul! Fast lite nervös är jag nog =S. Men det ska nog gå bra. Den förra, på benet, gjorde ju inte alls ont.

Det blev träning igår. 2 timmar tränade vi armar i gymmet. Ja, lite mage oxå. Men just magträning ska vi försöka klämma in jämt när vi är på gymmet. Det skadar ju inte...

Jag är trött idag. Imorse när jag vaknade kännde jag mig jätte pigg, men inte nu längre. Hur mysigt är det inte att vakna med en kattunge som ligger och spinner på armen på en när man vaknar?!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0