Jätte nöjd

Blev jätte nöjd med min tatuering... Jag ska fota den och lägga in den här så ni får se hur fin den är. Har börjar fundera på nästa tatuering nu... Har lite olika tankar om vad och var jag ska göra den. Vill göra den innan sommaren tror jag...

Igår var vi ute och käkade med Daniel och Micke på Malmgrenska i Hammarbyhöjden. Så bra restaurang! Dom saknade oss där sa dom =). Vi var ju stammisar när vi bodde där... Säkert åt vi där typ 2 ggr i veckan...
Sen åkte vi hem till Daniel och Micke och spelade kort och fikade kaffe och morotskaka...

Idag har jag varit och handlat på ICA Maxi och sen åkte jag och Kattis till forum och köpte vin. Dom (Jyri och Kattis) ska bjuda på middag ikväll, och sen ska vi ner till Sickla och bowla.

Ska va lite social nu, sitter hemma hos Jyri.

*skickar iväg en slängpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0