Lunch med mina systrar

Jag är hos Semlis nu. Ronja och jag har varit i Mölnvik, och sen köpte vi med oss lunch från "wooken" i forum och åkte hit och käkade med Semlis. Jätte mysigt.

Ska jobba senare, 17.30. Det är Rihanna konsert ikväll.

Imorgon ska nog jag, Ronja och Semlis åka till IKEA. Jag ääälskar det varuhuset. Fast det är klart att det är ännu roligare om man har massa pengar =(...

Igår var Ronja med och tränade. Vi tränade i gymmet först och sen ett pilates pass. Idag känns det i armarna/axlarna att det gjorde susen iallafall... Imorgon blir det nog ben i gymmet.

Nu ligger Svea (Semlis pittbull) här i soffan och sover bredvid mig. Så söt...

Ska fråga Semlis om hon har lust att sätta på kaffe nu.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0