Mammas dag idag

Ja, idag fyller mamma år. Grattis! Hon vill inte firat nåt, så det blir bara fika hos mormor ikväll.

Jag har fotat min nya tatuering nu:

image42

Fin va?! Den sitter på handleden.

Här är min "gamla" tatuering(på sidan på smalbenet):

image43

Nu funderar jag på en till... Får se hur det blir.

Idag missar jag pilates passet. Mina fastrar kommer till pappa. Och jag vill ju självklart passa på att träffa dom när chansen finns. Dom bor ju i Finland, så det blir ju inte varje år man får se dom...

Jag funderar starkt på att krya ner i sängen igen och kolla på tv med min älskling. Det ser så skönt ut:

image40

Visst ser det skönt ut.

Och Sally, hon leker:

image41

Idag fick ni massa bilder...

Ha det bra!

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0