strulat med träningen

Ja, den här veckan har jag inte tränat alls. Har inte kännt mig riktigt hundra...

Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem. Hans semester börjar idag när han slutar =). Jag jobbar på söndag, sen har jag oxå en veckas ledighet... Underbart!

Ikväll blir det bara lugnt. Fredrik prata om att vi kanske ska upp till Denise och Patrik. Han och Patrik vill dricka öl... Jag känner mig lite halv seg.

Imorgon ska ut och jaga utemöbler. Sen ska vi upp till mormor kl 16 och äta påskmiddag. Jätte mysigt! Mormor har det säkert jobbigt nu. Det är ju storhelger man påminns extra mycket om att morfar saknas. Fast man tänker ju på honom varje dag... Saknar honom nå sjukt mycket. Så tomt utan honom. Ska kolla med Fredrik om vi ska åka till kyrkogården idag om vi inte ska upp till Denise och Patrik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0