=)

Ha ha, fredag igen...

Idag har jag fikat och shoppat med Veronica i Sickla. Jätte mysigt. Hon hade båda barnen med sig, dom är ju så goa...

Nu sitter jag på jobbet men vi borde få stänga vilken minut som helst... Ska hämta Fredrik hos mamma, han har ätit middag där, och sitter trogligen och dricker öl med Sören just nu.

Imorgon ska jag, Fredrik och Andreas till IKEA. Ska köpa lite badrumsgrejjer... Var där häromdan med mormor oxå, men hade inte en tanke på det då... Men nu har jag äntligen lyckats övertala Fredrik att åka med =). Han vill verkligen INTE, men ibland får man offra sig *skrattar*. Efter IKEA ska vi hämta Markus och åka upp till Söderstadion och kolla på Hammarby- Mjällby (Svenska Cupen). Sen ska vi går ut och äta tänkte vi... Dom ska sova hos oss, för Anneli (Fredriks syster) och Sonny ska på kryssning.

På söndag har jag bokat bowlingbana kl 12, sen blir det pannkaks- och glassbuffé. Jag hoppas att jag hinner gå i några affärer... Om jag nu får det... Fredrik tycker nog att han har gjort sitt för 1 år framöver för att han åker med till IKEA *suck*.

Ska börja förbereda här för stängning nu.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-16 @ 20:41:26
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Lina

Haft en bra dag ? :)

2008-05-16 @ 20:43:17
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0