Fredag imorgon

Då har hela veckan bara susat förbi... Har bara jobbat måndag, idag och imorgon. Jätte skönt. Har hunnit med att vara hos veterinären och klippa klorna på Sally, och på mig har jag förlängt "klorna". Har gjort jätte fina akryl naglar. Nu har jag bitit på mina naglar för sista gången. Det är iallafall mina planer...


Lördag ska jag vara hos frissan (Suzanne) kl 10 och slinga och klippa mig. Efter det åker jag raka spåret till Jessica och Isabel. Isabel fyllde år igår, och ska ha kalas. På kvällen ska vi ut och äta, på greken på hörnet, med Jyri och Kattis.

Söndag hoppas jag på att kunna fixa lite i våran hall. Vill måla den nu... Och Jyri och Kattis kommer hit och ska äta middag...

Men förresten, vilken skön seger igår... Hammarby slog Djurgår´n med 2-0... Ha ha ha...

Och igår hade jag haft mitt körkort i 7 år... Ganska länge va?!

Ska jobba på nu...

Puss och kram Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0