Trevlig helg

Vad ska alla hitta på i helgen då? Min helg består av att jobba, vila och sova typ. Jag låter ju som en trött gammal tant =(. Men jag måste lägga mig tidigt både ikväll och imorgon. Ska vara på jobbet kl 7 både lördag och söndag ju... Känns hårt...

Idag har jag shoppat =). Och inte vad som helst, för jag har nämligen köpt ett halsband och armband till min kära. Pansarlänk... Så lätt brännde man 6000:-... Men vad gör det? Jag är ju iallafall lycklig =). Jag blir det av shopping. Hemskt, men sant...

Jag får gå hem från jobbet 15.30 idag typ. Robban klarar sig själv då fram till 16.15 då receptionen stänger.

Ska gå ut och spela fotboll med Nicola (Robbans son) nu =)... Så mycket har vi att göra på vårat jobb ;).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0