Vår =)

Vilket underbart väder... Jag blir så glad!

Vi hade jätte mysigt hod Denise och Patrik i lördags. Fika på altanen. Grillade kalvfilé. Kollade lite på Eurovision Song contest medans killarna badade. Sen ringde vi en taxi och åkte upp till Eddys, jag och min lilla gumma. Skulle inte va så länge, men var kvar tills dom stängde. Och fulla blev vi... Var fortfarande typ full när jag gick upp igår morse.

Igår åkte vi med familjen (Denise och Patrik) till Plantagen och brisak på förmiddagen. Sen var vi hos mamma en sväng med violer (godis) som hon bara älskar. Gick till Fredriks mamma med blomma och choklad. Åkte till malmgrenska och åt, jag och min älskling. Sen en sväng förbi mamma igen och drack kaffe. Kvällen slutade med ett besök hos Pullan och Patrik...

Idag jobbar jag till 12, sen ska jag handla lite och hämta min lilla kissekatt hos veterinären. Hon är där nu och ska bli kastrerad, stackarn.

Ska kolla runt lite på nätet nu...

Pussar och kramar i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0