Bra dag =)

Började morgonen med en promenad. Sen hämtade jag Ronja och vi åkte till Plantagen i Gustavsberg, köpte 2 stora krukor och 2 blommor. Sen åkte vi ut till stallet. Blev helt slut av att sitta i ridhuset... Hem till Semlis och drack kaffe. Hämtade Fredrik och åkte till Henkan och plockade upp Andreas. Andreas och jag gick ut på en promenad när vi kom hem, jätte skönt. Sen tog jag en lååång dusch medans killarna bastade. Nu sitter jag här... Ja, så såg min dag ut. Vad har ni läsare gjort idag?

Imorgon jobbar jag till 13.30, då ska jag och mormor till Sickla. Hon ska pröva glasögon. Sen hem och grilla och kolla på fotboll... Och efter det köra hem Andreas. Han ska sova här inatt, för imorgon ska han praoa med Fredrik...

Har stor lust att gå ut och gå igen. Hmm... Orkar jag klä på mig igen?

Kommentarer
Postat av: veronika

värst va du är hörtig då =P

2009-04-28 @ 21:15:43
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: emma

ja verkligen! vet inte riktigt 1 vecka kanske.

Skulle ju behöva hjälp o hämta den sen, du kanske e ledig då?



=D



pusss

2009-04-28 @ 21:28:40
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

nere i centrum på familjetorget.

För den kommer antagligen på förmiddagen och det blir svårt att ha med novalie och dra ännu en till vagn!



Så vi aknske kan ta en fika hos mig och sen promenera och hämta den ; )



Men som sagt, jag vet ju inte riktigt när den kommer.





Pusss

2009-04-28 @ 21:36:02
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0