Dopdag

Jajamensan, idag är det min dopdag... Jag fick en ny jättefin klocka av mamma, mormor, Sören och Leif. Jag tappade ju min förra för typ 1 vecka sen så jag blev skitglad. Tack!

Kvällen blev inte riktigt som vi tänkt oss, men den blev bra ändå. Veronika och Magnus hade dubbelbokat, så dom kom inte hit =(, men det gör inget, vi får ta det en annan kväll. När alla hade gått hämtade vi Ronja och Aida och åkte till Athena (Grekisk restaurang) i Hammarby Sjöstad. Jätte god mat och jag skrattade massor... Sen släppte vi av Aida i Ektorp och åkte hem till Semlis och drack kaffe =). Nu är vi hemma och jag är helt slut.

Imorgon ska Fredrik på båtkurs hela dan och sen ska vi till Daniel och Stefan och äta tacos och spela bingo-lotto. På dan ska jag nog träffa Denise och Fabian. Får se vad vi hittar på, det beror ju på lite på vad det är för väder.

Nu ska jag röka och sen gå och sova...

Puss puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0