...

Ja, herregud, nu har det gått jätte lång tid sen jag bloggade igen... Känns inte som det finns så mycket att skriva...

Helgen har varit bra. Festade med Semlis (min minsta syster) för första gången i mitt liv tror jag. Riktig partyprinsessa det där =). Vi var på Eddy´s, tjoho... Nej, men det var faktiskt riktigt kul... Det får vi snart ta att göra om...

Annars händer det inte så mycket. Idag har det varit en massa folk här i omgångar. Ronja, Veronika, Carina och Robin, Emma Pelosio och nån polare till henne, Wanja... Har jag glömt nån?! Har iallafall suttit ute och druckit kaffe hela dan, så nu är jag rätt seg. Ska nog snart lägga mig =).

Nu kom Fredrik upp från bastun, så nu ska jag umgås lite med honom.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0