....

Nu har vi varit och firat mormor. Massa paket och god tårta =). Andreas och jag hann med en stund i sickla oxå. Jag köpte ett par skit fina jeans, men j-vligt tajta =S. Aja, dom var ju fina iallafall.

Om typ 1 timme ska vi upp till Denise och Patrik och dricka kaffe.

Sen blir det lugnt hemma, vi har ju hämtat hem min prinsessa. Mamma och Sören tyckter alltid att det är så jobbigt när Sally åker därifrån. Men hon ska ju dit 7 Maj igen. Fredrik åker ju till London då, och om hon är på Henkan så kan jag ju sova nån annanstans än hemma om jag känner för det ;).

Ska kolla på Beverly Hills nu...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ! Kaffe i morgon? puss

2009-04-13 @ 17:35:33
Postat av: Therese

Vem vill dricka kaffe? Fast det är klart, kaffe vill jag ju alltid ha ;)

2009-04-13 @ 17:39:18
Postat av: veronika

hehe sorry! glömde att presentera mig =D

Veronika heter jag och är en utav dina kära läsare, jag har hört talas om att du gillar att dricka kaffe? Jag slutar skolan vid tolv så jag ringer dig då så får vi se vad du har för dig! puss

2009-04-13 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0