=)

Jag hittade ett par jeans, och en kofta och 2 linnen... Alltid kul att shoppa lite =).

Vi (jag och Denise) var i Sickla, forum och på Maxi. Nu är jag hemma och har precis duschat. Ska åka och hämta Ronja snart, vi ska ut och gå lite innan Semlis och Niklas kommer. Så underbart att vara ute och promenera i solen.

Imorgon är det kaffe hos Emma. Denise ska följa med oxå =). Får väll se om Ronja är sugen oxå, och kanske Semlis. Vilket jävla gäng. Och Veronika måste vi ju kolla med oxå...

Får se om jag uppdaterar nåt ikväll, annars får ni säkert ett inlägg imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

När kommer ni???



Jag har tråkigt ch måste till affären hehe.

Tänkte om du kunde kolla till novalie då när jag springer iväg?



Pussss

2009-04-21 @ 08:39:53
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0