Forum x2

Japp, har varit i Forum 2 ggr idag. Först åkte jag och Fredrik dit med Denise, Patrik och lillprinsen. Sen blev det lite fika hos dom. Var helt slut, så jag lämnade Fredik där och begav mig hemmåt. Precis när jag kom hem ringde Veronika och frågade om jag ville åka med henne till fforum, och vad gör man inte för henne?! Sagt och gjort, ner till bilen igen för att åka till forum. Vi gick runt i massa affärer och sen åkte vi till Stenbocken och handlade hem middag. När jag och Fredrik hade ätit klart åkte vi till Jyri och Kattis. Så nu sitte vi här i deras soffa. Jag bloggar och dom glor på fotboll =).

Imorgon ska jag och Semlis ta en långpromenad med Svea och sen njuta av solen, om den visar sig... Hoppas Ronja hakar på oxå.

Har haft en kanon helg tycker jag... Längtar redan tills nästa helg. Det är ju kortvecka, Fredagen är ju ledig.

Sen helgen efter åker Fredrik och Jyri till London för att gå på fotboll. Då blir det party! Ni vet, när katten är borta dansar råttorna på bordet... ;).

Ska väll vara lite trevlig nu, och snart ska vi väl börja bege oss hemmåt oxå. Kommer somna ovaggad ikväll...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0