Fredag =)

Idag har jag, Ronja och Aida varit i Mölnvik. Vi började på bageri kaveln för lunch. Veronika och Magnus kom dit oxå och fikade. Dom visade ultraljudsbilderna =). Hur coolt som helst... Sen gick vi in en snabbis på systemet, och jag köpte 2 flaskor vin, lika bra att ha i kylen ;). En snabbis in på Rusta och sen till Willy´s. Brudarna storhandlade... Efter det en dricka på ett café och sen in på Lindex en snabbis. Sen åkte vi hem...

Om en stund ska vi upp till Denise och Patrik och grilla. Myys!

Har planerat att det ska bli en lugn helg. Imorgon på dan kommer Fredriks föräldrar hit och sen ska Fredrik ut med "korpgänget". Jag ska väll hämta Ronja när hon slutar jobbet kl 20, vi funderar på att bara ligga på soffan och glo på en film. Mysigt!

Ska väll snabbkolla allas bloggar nu och sen stänga av datorn och dra...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ja det är ju det, skönt att allt ordnade sig =)



Jag har också beställt vin eftersom jag trodde att vi skulle dricka den här helgen, har 3 liter hemma imorgon hehe, men om ni ändrar er så glöm inte o smsa mig då ;)





Pusssss

2009-04-24 @ 18:24:55
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Emma

oki, ja men det e ju ett tag kvar ; )

men jag kan ju tänka på det, måste bara spara ihop till taxi pengar haha

2009-04-24 @ 23:15:07
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0