Fullt ös...

... medvetslös! Känner mig helt slut efter den här dagen.

Åkte hemmifrån 8.30 imorse. Upp till Denise, åt frukost. Sen åkte vi och plockade upp Veronika och åkte till Emma och drack massa kaffe. Sen handlade jag och Denise grillkol på Lidl, 4 för 69:-, hur billigt är inte det?! Hem till Denise och glodde på tv en stund. In i bilen, till dagis och hämta Fabian. Tillbaka till Denise och hon lagade mat, korvstroganoff och ris. Efter det kaffe och bakelse. Och nu hemma... Är helt slut!

Fredrik, min älskling, fyller ju år idag =). Därför köpte jag med mig bakelser hem till Denise och Patrik. Han fick sina paket av mig och Sally i Lördags, så idag fick han bara lite lotter.

Imorgon ska jag åka iväg med mamma och på kvällen kanske det blir en promenad med Veronika och Bonzo. tror att Fredrik ska åka och spela fotboll och innebandy på kvällen. På Torsdag är Fredrik oxå borta hela kvällen, först nåt båtprov (efter båtkursen) och sen fotboll Bajen- Gbg. Jag ska nog kolla på matchen hemma, orkar inte åka med till Söderstadion. Kanske Ronja vill komma förbi?!

Ska lägga mig på soffan nu, och snart förflytta mig in till sängen tror jag.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det hoppas jag med!

2009-04-21 @ 20:02:55
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0