Glömde ju...

Glömde ju att skriva att jag fick påskägg igår. Av min underbara Veronika =). Kanske Magnus var med på ett hörn oxå?!

Har varit ute en stund. Har ingen speciell lust att grejja med nåt idag =(. Jag klöv lite ved, tvätta av ett vinterdäck, men jag tyckte bara att det var tråkigt. Annars brukar jag tycka att det är lite mysigt att hålla på på tomten. Så jag satte mig på trappan och rökte några cigg och drack ett par koppar kaffe. Det funkar ju alltid...

Sa till Fredrik att vi kan åka och tvätta bilen. Då blir pärlan ännu finare ju =). Så vi får väll se när han är färdig.

Vad ska man hitta på ikväll då? Kanske bara ta det lugnt?!

Aja, ville mest bara berätta om söta Veronika som kom med ett påskägg till mig igår.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0